روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
همایش تغذیه سالم در مهدهای کودک شهرستان قرچک برگزار شد
به همت شبکه بهداشت و درمان قرچک در بسیج ملی تغذیه با همکاری بهزیستی شهرستان همایش "تغذیه سالم برای پیشگیری و کنترل چاقی" در کلیه مهد کودک های شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک:
به همت شبکه بهداشت و درمان قرچک در بسیج ملی تغذیه با همکاری بهزیستی شهرستان همایش "تغذیه سالم برای پیشگیری و کنترل چاقی" در کلیه مهد کودک های شهرستان برگزار شد.
گفتنی است :مهمترین برنامه های این همایش که در تمامی مهدهای کودک شهرستان در بسیج ملی تغذیه با هدف آموزش ویژه مربیان و مدیران مهدهای کودک، ترویج منوهای غذایی سالم و کم انرژی، تروبج افزایش ساعات ورزش در برنامه مهد کودکها، نمایشگاه های غذای سالم آموزش تغذیه سالم به خانواده های دارای کودک زیر 6 سال با تاکید بر چاقی یا سلامتی، انتخاب با شماست بود.
نظر