• تاریخ انتشار : 1399/07/19 - 09:09
  • بازدید : 239
  • تعداد بازدید : 97
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

نشست صمیمانه دکتر طباطبائی با اعضای شورای روستای محمد آباد قرچک

نشست صمیمانه دکتر طباطبائی با اعضای شورای روستای محمد آباد قرچک

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، جلسه ای به ریاست دکتر طباطبائی با اعضای شورای روستای محمد آباد برگزار گردید. در این جلسه به بررسی مشکلات منطقه درخصوص اطلاعات جمعیت ثبت نام شده در سامانه سیب و چگونگی ارائه خدمات غربالگری مرحله سوم کووید 19 پرداخته شد. در ادامه به اقدامات لازم  جهت ارائه خدمت به مردم روستای محمد آباد در راستای اجرای طرح گسترش شبکه (پایگاه سلامت روستای محمد آباد) و نیز حفظ سلامت مردم منطقه  با همیاری و همکاری دستگاه های ذیربط تاکید گردید.

 

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 97326
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن