• تاریخ انتشار : 1399/08/24 - 11:58
  • بازدید : 285
  • تعداد بازدید : 67
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

شروع فازدوم میدانی برنامه مکان یابی جغرافیایی نقاط پرخطر MAPPING

فازدوم میدانی برنامه مکان یابی جغرافیایی نقاط پرخطر MAPPING شروع شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان قرچک، پیرو  تائید گزارش اول ( فرم های الف و ب )توسط فوکال پوینت برنامه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فعال سازی سامانه و اپلیکیشن اجرایی برنامه جهت ثبت داده های اجرایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  ، از مورخ 20/08/99 ضمن هماهنگی های اداری و اجرایی و تامین امنیت تیم های اعزامی ، طبق پروتکل کشوری، فاز دوم برنامه مبنی بر شروع فعالیت میدانی تیم ها و حضور در پاتوق های ثبت گردیده در سامانه سمات در شهرستان قرچک با یک تیم اجرایی آغاز گردید .گفتنی است در طی این برنامه علاوه بر پاتوق های ثبت شده ، شناسایی پاتوق های جدید و بازدید از آنها و برآورد دقیق از جمعیت های اعتیاد تزریقی نیز صورت می پذیرد.

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 98564
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن