• تاریخ انتشار : 1400/07/01 - 08:55
  • بازدید : 66
  • تعداد بازدید : 66
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا به همت سپاه 15 خرداد شهرستان قرچک افتتاح شد

افتتاح سومین مرکز واکسیناسیون کرونا در شهرستان قرچک

سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان قرچک با همکاری و مساعدت سپاه ناحیه 15 خرداد شهرستان بنام پایگاه شهدای مدافع سلامت با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا، دکتر طباطبایی و سرهنگ سلطانی افتتاح شد. 
 
دکتر طباطبایی ضمن مراسم افتتاحیه اظهار داشتند: تا کنون صدو ده هزار نفر از مردم شریف شهرستان واکسن کرونا دریافت نمودند و گروه هدف حدود دویست و ده هزار نفر هستند که انشالله با تلاش کادر شبکه بهداشت و درمان بزودی واکسینه میشوند. 
 
گفتنی است مراکز تجمیعی شماره یک واقع در پویینک،  شماره دو واقع در سالن ورزشی بانوان (روبروی مسجد جامع)  و شماره سه واقع در طلاییه تا اطلاع بعدی از ساعت هشت صبح تا هفت عصر آماده ارائه خدمت به همشهریان محترم می باشند. 
 
 
 
  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 108361
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن