• تاریخ انتشار : 1402/06/20 - 14:13
  • بازدید : 123
  • تعداد بازدیدکننده : 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سخنرانی دکتر افشار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی

شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

 

سخنرانی دکتر افشار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی در 19 شهریور ماه سال جاری در اجتماع مردم شهرستان قرچک:              

به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، میز ارائه خدمات روانشناختی با توزیع رسانه های آموزشی برپا گردید.گفتنی است برپایی میز خدمت سلامت روان  و برنامه آگاه سازی مردم شهر حول محور پیشگیری ازخودکشی، با همکاری ادارات ذینفع از جمله فرمانداری، شهرداری، بهزیستی و آموزشگاه تربیت بازیگری کارنامه سینما برگزار گردید در این مراسم  تئاتر خیابانی با موضوع ارتقا آگاهی و سطح دانش عموم در خصوص پیشگیری از خودکشی به نمایش درآمد. شایان ذکر است  این گردهمایی با حضور نماینده فرماندار، سرپرست شبکه بهداشت، رییس اداره بهزیستی و معاون فرهنگی شهرداری قرچک در جمع مردم شهرستان در یکی از بوستان‌ها ی واقع در مرکز شهر قرچک برگزار شد.

 دکتر عباس افشار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک نیز با سخنرانی در این خصوص به اهمیت امر پیشگیری برای تمامی امور حوزه سلامت مخصوصا پیشگیری از فکر خودکشی برای عموم مردم و شعار روز جهانی مذکور با موضوع ایجاد امید از طرق عمل تاکید نمودند.

در ضمن میز خدمات بهداشت روان به صورت مشترک توسط واحد سلامت روانی،اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان در محل گردهمایی برپاشد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,بهداشتی,اخبار یاهویی,اخبار عمومی,گالری
  • گروه خبری : 131376
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن