• تاریخ انتشار : 1397/07/26 - 11:29
  • بازدید : 498
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

دیدار فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان با مدیر شبکه بهداشت و ردمان شهرستان قرچک

در تاریخ 23/7/97 فرمانده سپاه شهرستان با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدار کرد. مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک گفت:خدمت رسانی در حوزه سلامت وظیفه ماست و همه ی ما می بایست با همکاری مشترک در راستای خدمت با کیفیت و مطلوب به مردم تمام تلاش خود را به کار بریم.

در تاریخ 23/7/97 فرمانده سپاه شهرستان با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدار کرد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک گفت:خدمت رسانی در حوزه سلامت وظیفه ماست و همه ی ما می بایست با همکاری مشترک  در راستای خدمت با کیفیت و مطلوب  به  مردم تمام تلاش خود را به کار بریم.

دکتر نوراللهی با اشاره به ظرفیت عظیم بسیجیان شهرستان و همراه بودن این نیروی عظیم در تمامی عرصه ها گفت:با همکاری مشترک دو ارگان در زمینه اهداف مشترک در بخش سلامت می توان به هدف اصلی همه ی ما که اعتلا سلامت شهروندان است دست پیدا کرد.

فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان گفت:سپاه نمونه یک الگو مدیریت جهادی است و این ارگان به تمامی ارگانهای خدمت رسان برای دستیابی اهداف کمک خواهد کرد.

سرگرد شهیری: از همکاری بین بخشی با شبکه بهداشت ودرمان شهرستان استقبال کرد و گفت:سپاه آمادگی برگزاری اردوهای جهادی بهداشتی و درمانی مشترک با شبکه بهداشت و درمان در مناطق محروم شهرستان را دارد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 68981
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن