روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
دیدار فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان با مدیر شبکه بهداشت و ردمان شهرستان قرچک
در تاریخ 23/7/97 فرمانده سپاه شهرستان با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدار کرد. مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک گفت:خدمت رسانی در حوزه سلامت وظیفه ماست و همه ی ما می بایست با همکاری مشترک در راستای خدمت با کیفیت و مطلوب به مردم تمام تلاش خود را به کار بریم.
در تاریخ 23/7/97 فرمانده سپاه شهرستان با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدار کرد.
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک گفت:خدمت رسانی در حوزه سلامت وظیفه ماست و همه ی ما می بایست با همکاری مشترک در راستای خدمت با کیفیت و مطلوب به مردم تمام تلاش خود را به کار بریم.
دکتر نوراللهی با اشاره به ظرفیت عظیم بسیجیان شهرستان و همراه بودن این نیروی عظیم در تمامی عرصه ها گفت:با همکاری مشترک دو ارگان در زمینه اهداف مشترک در بخش سلامت می توان به هدف اصلی همه ی ما که اعتلا سلامت شهروندان است دست پیدا کرد.
فرمانده سپاه پانزده خرداد شهرستان گفت:سپاه نمونه یک الگو مدیریت جهادی است و این ارگان به تمامی ارگانهای خدمت رسان برای دستیابی اهداف کمک خواهد کرد.
سرگرد شهیری: از همکاری بین بخشی با شبکه بهداشت ودرمان شهرستان استقبال کرد و گفت:سپاه آمادگی برگزاری اردوهای جهادی بهداشتی و درمانی مشترک با شبکه بهداشت و درمان در مناطق محروم شهرستان را دارد.
|
|
نظر