روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
دکتر طباطبایی در پیامی سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
شهادت هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایستهترین افراد برای کسب این مدال پر افتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی است. بی شک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع ازدین مبین اسلام و مظلومان جهان بودند.که باخون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردی غرب آسیا آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و نایب بر حق ایشان امام خامنه ی مقام معظم رهبری مدظله العالی و خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار و سرفراز ایران اسلامی و گرامیداشت هفته بصیرت، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزونتر از خداوند متعال مسئلت مینمایم.و از درگاه حق تعالی مسألت دارم که ما را در حفظ امانت گرانقدر آن شهید و ادامه راه پاکش یاری نماید.
نظر