• تاریخ انتشار : 1395/06/14 - 10:38
  • بازدید : 606
  • تعداد بازدید : 56
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

دکتر رسولی مدیرنمونه شهرستان شد

طی مراسمی به مناسبت هفته دولت، مدیران و کارمندان نمونه شهرستان قرچک معرفی و با اهدای لوح سپاس از سوی معاون حقوقی رئیس جمهور از آنان تجلیل شد

 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:طی مراسمی به مناسبت هفته دولت، مدیران و کارمندان نمونه شهرستان قرچک معرفی و با اهدای لوح سپاس از سوی معاون حقوقی رئیس جمهور از آنان تجلیل شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور، سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، مدیران و کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان معرفی و از آنان تجلیل شد.در این مراسم دکتر رسولی مدیریت شبکه بهداشت و درمان به عنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی شد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 35824
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن