روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
دکتر رسولی مدیرنمونه شهرستان شد
طی مراسمی به مناسبت هفته دولت، مدیران و کارمندان نمونه شهرستان قرچک معرفی و با اهدای لوح سپاس از سوی معاون حقوقی رئیس جمهور از آنان تجلیل شد
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:طی مراسمی به مناسبت هفته دولت، مدیران و کارمندان نمونه شهرستان قرچک معرفی و با اهدای لوح سپاس از سوی معاون حقوقی رئیس جمهور از آنان تجلیل شد
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور، سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان قرچک، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، مدیران و کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان معرفی و از آنان تجلیل شد.در این مراسم دکتر رسولی مدیریت شبکه بهداشت و درمان به عنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی شد.
نظر