روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
دومین کمیته پیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت قرچک به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد.
دومین کمیته درون بخشپیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچکبه مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در تاریخ10/4/95راس ساعت 10 در دفتر مدیریتشبکه با حضور معاون بهداشتی شبکه ،کلیه کارشناسان مسئول ستاد و، مسئولین مراکزتشکیل شد.
دومین کمیته پیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت قرچک به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد.
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:دومین کمیته درون بخشپیشگیری از اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچکبه مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در تاریخ10/4/95راس ساعت 10 در دفتر مدیریتشبکه با حضور معاون بهداشتی شبکه ،کلیه کارشناسان مسئول ستاد و، مسئولین مراکزتشکیل شد. در ابتدامهندس شعبان زاده ، معاون بهداشتی شبکه در رابطه با اهمیت و اهداف برگزاری کمیته توضیحاتی را ارائه داد. سپس شریعتی ، سرپرست واحد سلامت روان ، مصوبات کمیته اول را به طور مختصر پیگیر شد و از مسئولین و سایر شرکت کنندگان خواست در راستای پیشگیری از اعتیاد ، پیشنهادات خود را بیان کنند.از این رو هر یک از اعضای کمیته اعم از کارشناس مسئولان واحد های بهداشت مدارس ، بهداشت حرفه ای و مبارزه با بیماری ها و همچنین مسئولین مراکز ، نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با عنوان کمیته بیان نمودند .گفتنی است در انتهای کمیته کلیه اعضای حاضر در جلسه ، همکاری خود را جهت اجرای صحیح و به موقع فعالیت های پیش بینی شده و مصوب شده در جلسه اعلام نمودند.
نظر