• تاریخ انتشار : 1401/09/26 - 08:51
  • بازدید : 111
  • تعداد بازدید : 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مراسم بزرگداشت داوطلبین سلامت

حضور دکتر طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در مراسم بزرگداشت داوطلبین سلامت

این مراسم با حضور آقای دکتر سید محمد طباطبایی محمدی مدیر ودیگر مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ، مربیان ، داوطلبان سلامت و خانم متین مسئول گروه آموزش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در محل مرکز جامع سلامت حضرت امام خمینی (ره) برگزارگردید

 این مراسم  با حضور آقای دکتر سید محمد طباطبایی محمدی  مدیر ودیگر مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک  ، مربیان ، داوطلبان سلامت  و خانم متین مسئول گروه آموزش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی در محل مرکز جامع سلامت حضرت امام خمینی (ره) برگزارگردید.در ابتدای مراسم آقای دکترطباطبایی ضمن عرض خیر مقدم در خصوص تاریخچه و اهمیت برنامه داوطلبان سلامت و فعالیتهایی که تا کنون صورت گرفته از جمله برگزاری کلاسهای توانمند سازی، شرکت در همایش ها ، حضور فعال در عرصه آموزش بهداشت و خودمراقبتی سخنرانی نمودند.

خانم متین مسئول گروه آموزش معاونت بهداشتی دانشگاه گفت: چهاردهم آذر ماه (پنجم دسامبر) مصادف با روزجهانی داوطلب فرصتی جهت ترغیب، تشویق و حمایت از خدمات داوطلبان نظام سلامت است و داوطلبان و سفیران سلامت که از نهاد و جنس خود مردمند و بدون هیچگونه چشم‌داشتی، فقط به خاطر انسانیت، رضای الهی و حس مسوولیت پذیری اجتماعی در برابر جامعه ،ضمن برقراری ارتباط مناسب با مردم در قالب برنامه ملی خودمراقبتی و با ارتقای سواد سلامت جامعه در حوزه‌های مختلف،کمک به ارتقاءسطح سلامت مردم را می نمایند.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی ازداوطلبین سلامت شهرستان قرچک  تجلیل بعمل آمد.

 

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,بهداشتی,اخبار یاهویی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 123925
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن