• تاریخ انتشار : 1395/02/01 - 10:30
  • بازدید : 519
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

جلسه مشترک روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک واداره ورزش و جوانان

این جلسه مشترک در تاریخ 25/1/95 با حضور دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان،مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی وکارشناس جوانان شبکه بهداشت و درمان و خادمی ریاست اداره ورزش و جوانان به همراه کارشناس جوانان آن اداره تشکیل شد

جلسه مشترک روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک واداره ورزش و جوانان

 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک :

این جلسه مشترک در تاریخ 25/1/95 با حضور دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان،مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی وکارشناس جوانان شبکه بهداشت و درمان و خادمی ریاست اداره ورزش و جوانان به همراه کارشناس جوانان آن اداره تشکیل شد.این جلسه به منظور همکاری هرچه بیشتر دو اداره در حوزه جوانان برگزار شد.

در این جلسه دکتر رسولی با تأکید بر اهمیت پرداختن به ورزش برای داشتن یک جامعه سالم گفت: امروزه با تغییر سبک زندگی، کم تحرکی بین افراد باعث بروز بیماری های گوناگون شده است و از این رو باید در جهت تشویق مردم برای پرداختن به امر ورزش اقدامات مؤثری انجام داد.وی افزود: همکاری های فی ما بین اداره ورزش و شبکه بهداشت می تواند ثمرات مثبتی را در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه به همراه داشته باشد.

همچنین خادمی عنوان کرد: تضمین سلامت یک جامعه بی شک در سایه توجه ویژه به امر ورزش محقق خواهد شد و نگاه مسئولان به این بخش باید نگاه کارشناسی باشد.

رییس اداره ورزش و جوانان قرچک اظهار داشت: ما به عنوان متولی ورزش شهرستان همواره تلاش کرده ایم با برنامه های مؤثر به ترویج امر ورزش در بین مردم شهرستان بپردازیم.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد ادارات ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و شبکه بهداشت در هفته سلامت مسابقه دوهمگانی برگزار کنند و همچنین همکاری مشترک در حوزه جوانان نیز در دستور کار قرار گرفت.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 30733
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن