روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
جلسه فصلی با پرسنل اورژانس در خصوص بررسی مسائل و مشکلات اورژانس
جلسه فصلی با پرسنل اورژانس در خصوص بررسی مسائل و مشکلات اورژانس
جلسه فصلی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جناب آقای دکتر نورالهی با پرسنل مجموعه اورژانس ۱۱۵ شهرستان قرچک در خصوص بررسی مسائل و مشکلات اورژانس
جلسه با مدیریت جناب آقای دکتر نوراللهی و اکثریت اعضای اورژانس ۱۱۵ برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر نورالهی ضمن عرض خیر مقدم خدمت و خسته ذنباشی به تببین اهداف جلسه پرداختند. دکتر نورالهی ضمن تاکید بر الزام و استمرار برگزاری جلسات اینچنینی و شرکت مستمر همکاران در جلسات افزودند: مسئولیت و رسالت اورژانس چیزی است که بر همه همکاران مبرهن است و همکاران به طور کامل به این موضوع اشراف دارند و این جلسات صرفا جهت یادآوری است .فلسفه اورژانس مدیریت شرایط لحظه ای است .جلسه مذکور درباره کیفیت عملکرد اورژانس و بنا بر پیشنهاد جناب آقای دکتر نورالهی انتخاب برتر همکاران به صورت فصلی است .
ایشان در ادامه افزودند :اورژانس و پیش بیمارستانی اولین نقطه تماس با اصل جامعه است ، اولین پاسخگو اورژانس است و در زمان طلایی میتواند هم بسیار مفید باشد و هم اینکه در صورت هرگونه قصور منجر به معلولیت و عوارض مادام العمر باشد. جایگاه اورژانس بسیار کلیدی و مهم و پر مسئولیت است و تبعات اخلاقی ، وجدانی و قانونی در پی دارد. در ادامه همکاران مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودندو جلسه با ذکر یک صلوات به پایان رسید.
نظر