• تاریخ انتشار : 1396/11/25 - 13:31
  • بازدید : 1090
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

جلسه بررسی خدمات ثبت شده در سامانه یکپارچه بهداشت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد

در تاریخ 23/11/96 جلسه ای به منظور خدمات ثبت شده در سامانه یکپارچه با حضور معاون فنی و معاون اجرایی معاون بهداشتی دانشگاه،مسئول فناوری اطلاعات معاونت بهداشتی،مدیر و معاون شبکه بهداشت برخی از کارشناسان ستادی معاونت بهداشت و شبکه بهداشت در دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.

در تاریخ 23/11/96 جلسه ای به منظور خدمات ثبت شده در سامانه یکپارچه با حضور معاون فنی و معاون اجرایی معاون بهداشتی دانشگاه،مسئول فناوری اطلاعات معاونت بهداشتی،مدیر و معاون شبکه بهداشت برخی از کارشناسان ستادی معاونت بهداشت و شبکه بهداشت در دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهندس موسوی مسئول فناوری اطلاعات معاونت بهداشت گزارشی جامع و کاملی از خدمات ثبت شده توسط مراقب سلامت و پزشک،خدمات و مراجعین پایگاههای سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت به صورت مقایسه ایی،مقایسه خدمات با انتظارات دانشگاه ارائه داد.

همچنین مهندس موسوی در این جلسه به فعال نمودن جمعیت ثبت نام شده در سامانه سیب تاکید کرد.

در ادامه دکتر محمدی نیا از انتظارات دانشگاه در خصوص ارائه خدمات و ثبت خدمات در سامانه یکپارچه و نحوه پرداختی ها از جمله کارانه و اضافه کار براساس سامانه سیب خبر داد وی همچنین در انتها از کارشناسان خواست تا راهکارهای خود را درجهت روند رو به رشد خدمات ثبتی در سامانه سیب ارائه دهند.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 58267
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن