روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک :
جلسه آموزشی سامانه سیب
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در تاریخ 24/10/97 جلسه آموزشی سامانه سیب در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با حضور مدیر محترم شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی ، معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر افشار و کلیه پزشکان شاغل در مراکز برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در تاریخ 24/10/97 جلسه آموزشی سامانه سیب در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با حضور مدیر محترم شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی ، معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر افشار و کلیه پزشکان شاغل در مراکز برگزار گردید .در این جلسه مدیر محترم فن آوری اطلاعات معاونت بهداشتی جناب آقای مهندس موسوی ، آموزشهای کامل و جامعی در خصوص سامانه سیب به همکاران اریه نمودند و در انتهای جلسه به پرسشهای پزشکان در خصوص سامانه سیب پاسخ دادند.
![]() |
![]() |


نظر