• تاریخ انتشار : 1397/11/07 - 18:19
  • بازدید : 496
  • تعداد بازدید : 84
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک :

جلسه آموزشی سامانه سیب

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در تاریخ 24/10/97 جلسه آموزشی سامانه سیب در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با حضور مدیر محترم شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی ، معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر افشار و کلیه پزشکان شاغل در مراکز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در تاریخ 24/10/97  جلسه آموزشی سامانه سیب در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با حضور مدیر محترم شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی ، معاون محترم بهداشتی جناب آقای دکتر افشار و کلیه پزشکان شاغل در مراکز برگزار گردید .در این جلسه مدیر محترم فن آوری اطلاعات معاونت بهداشتی جناب آقای مهندس موسوی ،  آموزشهای کامل و جامعی در خصوص سامانه سیب به همکاران اریه نمودند و در انتهای جلسه به پرسشهای پزشکان  در خصوص سامانه سیب پاسخ دادند.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 73594
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن