روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
تقدیردکترعرشی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت هفته سلامت
معاون امور بهداشتی دانشگاه از پرسنل شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت تقدیر کرد.
تقدیردکترعرشی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت هفته سلامت
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:معاون امور بهداشتی دانشگاه از پرسنل شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت تقدیر کرد.
متن این تقدیر نامه بدین شرح می باشد:
سر کار خانم ها /سمیه سلگی،مهدیه طاعتی،ام النین قاسمی،زهرا کوهنجانی،فاطمه ناخدا
ضمن تبریک به مناسبت هفته سلامت،بدینوسیله از تلاشهای مجدانه سر کار عالی در راستای پیشبرد برنامه های سلامت تقدیر و تشکر به عمل می آید. توفیق روز افزون شمارا از خداوند منان خواستارم.
نظر