• تاریخ انتشار : 1396/03/07 - 08:20
  • بازدید : 1055
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

تشکیل ستاد معاونت درمان در شبکه قرچک

به دستورجناب آقای دکتر لیاقتدار سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان قرچک واحد نظارت بر درمان شبکه به معاونت درمان ارتقاء یافت.

 

                                                        

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

به دستورجناب آقای دکتر لیاقتدار سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان قرچک واحد نظارت بر درمان شبکه به معاونت درمان ارتقاء یافت.

بنا به گزارش روابط عمومی شبکه قرچک دکتر لیاقتدار در این خصوص افزودند با توجه به نزدیک شدن افتتاح بیمارستان شهرستان و تشکیل سازمان نظام پزشکی و همچنین فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر در حرف مختلف پزشکی اعم از (پزشک عمومی، متخصص، داروساز، دندان‌پزشک، ماما و ...) جهت ساماندهی و نظارت دقیق بر بخش خصوصی، واحد نظارت بر درمان شبکه به معاونت درمان ارتقاء یافته ودر این راستا سرکار خانم سهیلا سهرابی درخشان به‌عنوان سرپرست معاونت درمان شبکه منصوب گردیدند.

لازم به ذکر تشکیلات جدید شبکه ، ستاد معاونت درمان شامل کارشناسان مختلف اعم از پزشک، داروساز، دندان‌پزشک، علوم آزمایشگاهی، مامایی، پرستاری و سایر حرف بر فعالیت بخش خصوصی نظارت خواهند داشت.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 46972
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن