روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
تاکید برتشکیل کانون سلامت مساجد در شهرستان قرچک
در جلسه مشترک دکتر نوراللهی و حاج آقا اسماعیلی بر استفاده از نیروی بالقوه ائمه جمعه و مساجد در جهت تشکیل کانون سلامت مساجد تأکید گردید.
در جلسه مشترک دکتر نوراللهی و حاج آقا اسماعیلی بر استفاده از نیروی بالقوه ائمه جمعه و مساجد در جهت تشکیل کانون سلامت مساجد تأکید گردید .نظر به اینکه یکی از ارکان اصلی جامعه مساجد می باشد و مردم نسبت به مساجد و پایگاه های دینی ارزش بالایی را قائل هستند، تأکید گردید که با فعال نمودن کانون سلامت مساجد میتوان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی به مردم کوشا بود.
|
|
|
|
نظر