• تاریخ انتشار : 1395/09/16 - 13:16
  • بازدید : 999
  • تعداد بازدید : 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

به مناسبت روز جهانی ایدز همایش در سطح شهرستان برگزار شد.

به مناسبت روز جهانی بیماری ایدز واحد سلامت نوجوانان و مدارس شبکه با همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری همایش در تاریخ 14/9/95 در سطح شهرستان قرچک کرد.

به مناسبت روز جهانی بیماری ایدز واحد سلامت نوجوانان و مدارس شبکه با همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری همایش در تاریخ 14/9/95 در سطح شهرستان قرچک کرد.

واحد سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس با همکاری آموزش و پرورش شهرستان همایشی با موضوع ایدز برای تمامی دبیران زیست و علوم شهرستان و همچنین اولیا دانش آموزان در تاریخ 14/9/95 برگزار کرد در این همایش دکتر نعمتی رییس گروه مدارس ،نوجوانان و جوانان معاونت بهداشتی به عنوان مدرس حضور داشتند. دکتر نعمتی در این همایش آموزشهای لازم در خصوص ویروس اچ ای وی،راهکارهای پیشگیری از این بیماری را به اولیا و مربیان ارائه دادند.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 39718
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن