• تاریخ انتشار : 1395/11/19 - 13:21
  • بازدید : 866
  • تعداد بازدید : 92
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

به مناسبت دهه فجر پایگاه اورژانس 115 شهید ستاری شهرستان قرچک افتتاح شد

در تاریخ 19/11/95 با حضور معاون سیاسی وزیر کشورپایگاه اورژانس جاده ای 115 شهید ستاری قرچک افتتاح شد.

در تاریخ 19/11/95 با حضور معاون سیاسی وزیر کشورپایگاه اورژانس جاده ای 115 شهید ستاری قرچک افتتاح شد.

صبح روز 19 بهمن ماه  با حضوردکتر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور ،فرماندار شهرستان قرچک،دکتر لیاقتدار و سایر مسئولین ادارات شهرستان پایگاه اورژانس 115 شهرستان قرچک افتتاح شد.

دکتر لیاقتدار در آیین افتتاح پایگاه اورژانس گفت:

پایگاه اورژانس 115 شهید ستاری با توجه به اینکه شهرستان قرچک با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر تا کنون تنها یک پایگاه اورژانس در سطح شهرستان به ارائه خدمات می پرداخته است تجهیز و راه اندازی شده است.

وی افزود پایگاه اورژانس شهید ستاری با مساحت 400 متر مربع با اعتباری یک میلیارد و پانصد میلیون ریالی ساخت و تجهیز شده است.

دکتر لیاقتدار همچنین اشاره کرد که بیمارستان 64 تخت خوابی شهرستان قرچک تا پایان اردیبهشت ماه 96 تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 42509
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن