• تاریخ انتشار : 1398/02/04 - 14:19
  • بازدید : 393
  • تعداد بازدید : 71
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

بزرگداشت روز دندانپزشک

به مناسبت روز دندانپزشک مراسم گرامیداشتی با حضور معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار شد.

به مناسبت روز دندانپزشک مراسم گرامیداشتی  با حضور معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان قرچک  برگزار شد.

در این مراسم دکتر افشار ضمن تبریک روز دندانپزشک از عملکرد مثبت دندانپزشکان تشکر کرد.معاون امور بهداشتی شبکه نیز خاطر  نشان کرد که برنامه های آموزشی باید  جز الویت های دندانپزشکی قرار گیرد.

دکتر امیدواران کارشناس مسئول واحد دهان ودندان شبکه با تبریک روز دندانپزشک از حمایت ها و زحمات مدیریت شبکه تشکر و قدردانی نمود. دندانپزشکان شاغل در شبکه نیز  به بیان مسائل و مشکلات کاری پرداختند.

گفتنی است  اهداء لوح تبریک و تقدیر از دندانپزشکان بخش پایانی این مراسم بود.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 76923
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن