• تاریخ انتشار : 1402/03/31 - 13:02
  • بازدید : 515
  • تعداد بازدید : 515
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
برگزاری کمیته پیشگیری از خودکشی در شبکه بهداشت شهرستان قرچک

برگزاری کمیته پیشگیری از خودکشی در شبکه بهداشت شهرستان قرچک

برگزاری کمیته پیشگیری از خودکشی  در شبکه بهداشت شهرستان قرچک

 برگزاری کمیته پیشگیری از خودکشی  در شبکه بهداشت شهرستان قرچک

 با حضورمعاون محترم سیاسی ، انتظامی فرماندار شهرستان قرچک جناب آقای میری زاده به همراه روسای محترم ادارات شهرستان قرچک در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان  برگزار گردید.

  در روز سه شنبه مورخ 02/03/1402 ، اولین  کمیته فصلی  سال جاری با حضور معاون محترم سیاسی انتظامی فرماندار ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک آقای دکتر افشار و اعضای کمیته برگزار گردید.در طی جلسه ضمن بررسی آمار موارد اقدام به خودکشی و فوت ناشی از آن ، مصوباتی در خصوص رفع چالش های اجرای برنامه های تخصصی در این زمینه مطرح و ثبت گردید.در پایان مقرر گردید کلیه ادارات اقدامات لازم در خصوص ارتقای سطح سلامت و کاهش آمار موارد مطروحه را به عمل آورند.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,بهداشتی,اخبار یاهویی,اخبار عمومی
  • کد خبر : 128134
کلید واژه

تصویر

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن