• تاریخ انتشار : 1398/11/12 - 13:49
  • بازدید : 424
  • تعداد بازدید : 70
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

برگزاری کمیته درون بخش کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا

برگزاری کمیته درون بخش کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزاری کمیته درون بخش کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در روز شنبه مورخ  12/11/98  با مدیریت دکتر لیاقت دار  مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک  دکتر افشار معاون محترم بهداشتی  و کلیه مسئولین واحدهای ستادی  آغاز گردید.  در ادامه کارشناس مسئول واحد بیماریها در مورد وضعیت و خصوصیات بالینی و اپیدمیولوژیک بیماری توضیحاتی  ارائه نمودند. سپس حاضرین در خصوص انجام اقدامات لازم به تبادل نظر پرداختند . در ادامه به تبیین وظایف واحد ها  در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا پرداخته شد . گفتنی است دکتر لیاقتدار مصوب نمودند : طی هفته جاری مجدد روز سه‌شنبه  جلسه راس ساعت ۹ در دفتر مدیریت برگزار گردد.

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 88210
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن