برگزاری کمیته درونبخش هفته مبارزه با مواد مخدر در شبکه بهداشت شهرستان قرچک
برگزاری کمیته درونبخش هفته مبارزه با مواد مخدر در شبکه بهداشت شهرستان قرچک
برگزاری کمیته درونبخش هفته مبارزه با مواد مخدر در شبکه بهداشت شهرستان قرچک
به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر کمیته درونبخش با حضور کلیه کارشناسان سلامت روان و رفتار شبکه در واحد ستادی برگزار گردید.
در روز سه شنبه مورخ 30/03/1402 با حضور کارشناسان سلامت روان و رفتار کمیته هماهنگی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ، برگزار و ضمن اعلام شعارهای هفته ، وظایف و برنامه های هر یک از کارشناسان سلامت روان و رفتار را نیز جهت اجرای هرچه بهتر را ابلاغ نمود و در پایان مقرر گردید گزارش مصوری از کلیه اقدامات ایشان نیز تهیه نموده و در سایت شبکه بهداشت قرچک متعاقبا بارگذاری خواهد شد.
نظر