روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری نشست پایان سال همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
همزمان با آخرین روزهای کاری سال ۱۳۹7 ، نشست پایان سال همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد
همزمان با آخرین روزهای کاری سال ۱۳۹7 ، نشست پایان سال همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ، همزمان با آخرین روز های کاری سال 1397 نشست پایان سال همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک پنجشنبه 23 اسفند در محل دفتر مدیریت این شبکه برگزار شد. دکتر نوراللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در این نشست ضمن تشکر از زحمات همه همکاران در سال جاری به جمع بندی فعالیتهای انجام شده در سال جاری پرداخت و اولویت های اصلی برنامه های اجرایی سال آینده را مبتنی بر راهبردهای حکیمانه مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و سلامت جامعه ورسیدن به اهداف و چشم انداز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان نمودند. ایشان در ادامه افزودند: در سال 1397 شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک توانست با همدلی و تلاش همه پرسنل موفقیت های خوبی را در زمینه پیشبرد اهداف و برنامه هاي دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال جاری کسب کند.
دکتر جواد نوراللهی در پایان سخنانشان ضمن تبریک سال جدید به همه همکاران این شبکه گفت: امیدواریم سال جدید سالي سرشار از موفقيت براي همگان در همه زمينه هاي شغلي و شخصي باشد.
در ادامه جناب آقای دکتر افشار معاون بهداشتی شبکه بهداشت قرچک رسیدن به شاخصهای بهداشتی برنامه جامع عملیاتی سال 1398 را از اولیتهای اصلی این شبکهبرشمردند و ضمن تبریک به کلیه همکاران گرامی برای همه آرزوی سالی پر از خیر و برکت را از درگاه خداوند خواستار شدند.
در پایان کلیه همکار نقطه نظرات خود را در فضایی صمیمانه مطرح نمودند.
گفتنی است ، گرفتن عکس یادگاری در کنار سفره هفت سین و اهداء لوح تقدیر به مسئولین واحدها از دیگر برنامه های اين نشست بود.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر