• تاریخ انتشار : 1397/12/27 - 17:06
  • بازدید : 556
  • تعداد بازدید : 86
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

برگزاری نشست پایان سال همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

همزمان با آخرین روزهای کاری سال ۱۳۹7 ، نشست پایان سال همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد

همزمان با آخرین روزهای کاری سال ۱۳۹7 ،  نشست پایان سال همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ، همزمان با آخرین روز های کاری سال 1397 نشست پایان سال همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک  پنجشنبه  23  اسفند در محل دفتر مدیریت این شبکه برگزار شد. دکتر نوراللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در این نشست ضمن تشکر از زحمات همه همکاران در سال جاری به جمع بندی فعالیت‌های انجام  شده در سال جاری پرداخت و اولویت های اصلی برنامه های اجرایی سال آینده را مبتنی بر راهبردهای حکیمانه  مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و سلامت جامعه  ورسیدن به اهداف و چشم انداز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی عنوان نمودند.  ایشان در ادامه افزودند: در سال 1397 شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک توانست با همدلی و تلاش همه پرسنل موفقیت های خوبی را در زمینه پیشبرد اهداف و برنامه هاي دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال جاری  کسب کند.

دکتر جواد نوراللهی  در پایان سخنانشان ضمن تبریک سال جدید به همه همکاران این شبکه گفت: امیدواریم سال جدید سالي سرشار از موفقيت براي همگان در همه زمينه هاي شغلي و شخصي باشد.

در ادامه جناب آقای دکتر افشار معاون بهداشتی شبکه بهداشت قرچک  رسیدن به  شاخصهای بهداشتی برنامه جامع عملیاتی  سال 1398 را از  اولیتهای  اصلی این شبکهبرشمردند و ضمن تبریک به کلیه همکاران گرامی برای همه آرزوی سالی پر از خیر و برکت را از درگاه خداوند خواستار شدند.

در پایان کلیه همکار نقطه نظرات خود را در فضایی صمیمانه مطرح نمودند.

گفتنی است ،  گرفتن عکس یادگاری در کنار سفره هفت سین  و اهداء لوح تقدیر به مسئولین واحدها  از دیگر برنامه های اين نشست بود.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 75660
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن