روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری نشست ماهیانه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان قرچک
برگزاری نشست ماهیانه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان قرچک
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک نشست ماهیانه مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان قرچک با حضور مدیر محترم شبکه بهداشت ،معاون محترم بهداشتی شبکه ، مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت ، مسئول واحد گسترش و کارشناسان واحد در سالن دفتر مدیریت این مدیریت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت دکتر نوراللهی ضمن قدردانی از تلاش تمامی همکاران به بیان گزارشی از شاخص های سلامت شهرستان پرداختند ایشان با تشریح نقاط ضعف و قوت برنامه های اجرای مراکز خدمات جامع سلامت ارتقای شاخص های سلامت را با تدوین برنامه عملیاتی و اجرای دقیق آن میسر دانستند.
در ادامه دکتر افشار معاون محترم بهداشتی شبکه بهداشت ارتقای کیفیت پایش های ستادی و محیطی را از برنامههای این شبکه اعلام کردند و کیفیت خدمات ارائه شده را به عنوان رکن اصلی معرفی کرده و از کارشناسان واحدها و مسئولین مراکز خواستند ، تا در حضور همکاران نتایج پایش را به همراه نقاط قوت و ضعف به ایشان منتقل نمایند .در ادامه جلسه مسئولین مراکز به بیان مشکلات فنی و شاخصهای مرتبط پرداختند.
|
|
|
|
نظر