روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری خبر کمیته آب
برگزاری خبر کمیته آب
برگزاری جلسه کمیته راهبردی ایمنی آب شهرستان قرچک
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک پانزدهمین جلسه کمیته راهبردی ایمنی آب با حضور نماینده محترم فرمانداری ، نماینده محترم جهاد کشاورزی ، نماینده محترم اداره آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران ،نماینده محترم آب و فاضلاب باقراباد قرچک ، نماینده محترم اداره برق شهرستان ، نماینده محترم امور آب ورامین ، نماینده محترم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ورامین و قرچک و نماینده محترم محیط زیست و با حضور جناب آقای دکتر افشار معاون محترم بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و کارشناس محترم برنامه آب و فاضلاب شبکه بهداشت و درمان در دفتر مدیریت این شبکه برگزار گردید . لازم به ذکر است اولویت برگزاری این جلسات اجرای برنامه ایمنی آب در سطح شهرستان و بالا بردن ایمنی سامانه های تامین آب شهرستان قرچک می باشد.
|
|
نظر