روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری جشن پرستار در شهرستان قرچک
برگزاری جشن پرستار در شهرستان قرچک
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، مراسم تکریم از پرستاران شهرستان قرچک شنبه مورخ 20 آذرماه در بیمارستان شهید ستاری برگزار گردید.
در این مراسم آقای حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، آقای خطیبی فرماندار، آقای دکتر طباطبایی رییس شبکه بهداشت و درمان، آقای محسن خرمی شریف شهردار، مسئولین و پرستاران حضور داشتند.





نظر