• تاریخ انتشار : 1398/02/26 - 08:57
  • بازدید : 402
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

برگزاری اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک در سال ۹۸

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جلسه اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک به ریاست جناب آقای مهندس خطیبی فرماندار محترم شهرستان و با حضور معاونین محترم سیاسی و انتظامی فرمانداری ، مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ( دبیر جلسه) و سایراعضا و مدعوین محترم در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید .

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جلسه اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک به ریاست جناب آقای مهندس خطیبی فرماندار محترم شهرستان و با حضور معاونین  محترم سیاسی و انتظامی فرمانداری ، مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ( دبیر جلسه) و سایراعضا و مدعوین محترم در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید .

در ابتدا مصوبات جلسه قبل مطرح و هر کدام از مجریان مصوبه ، توضیحات خود را ارائه دادند. در ادامه با توجه به دستور جلسه جناب آقای دکتر نورالهی ،  ضمن بیان اقدامات انجام شده در خصوص تشکیل کانون سلامت محله،  پیام گزاران سلامت ، شیوع چاقی پیرو  آن  افزایش بار بیماری های مزمن در بین کارکنان و همچنین  ساعات فعالیت بازرسان بهداشت محیط جهت نظارت و مشارکت با سایر ادارات در مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان گزارشی ارائه نمودند.

 در ادامه سایر مدعوین گزارشات خود را ارائه نمودند و در انتها جناب آقای مهندس خطیبی ضمن جمع بندی مطالب ، با تاکید بر حضور کلیه روسای ادارات در جلسات کارگروه و پیگیری مصوبات جلسه را  خاتمه دادند.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 78133
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن