روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک در سال ۹۸
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جلسه اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک به ریاست جناب آقای مهندس خطیبی فرماندار محترم شهرستان و با حضور معاونین محترم سیاسی و انتظامی فرمانداری ، مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ( دبیر جلسه) و سایراعضا و مدعوین محترم در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید .
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جلسه اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک به ریاست جناب آقای مهندس خطیبی فرماندار محترم شهرستان و با حضور معاونین محترم سیاسی و انتظامی فرمانداری ، مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ( دبیر جلسه) و سایراعضا و مدعوین محترم در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید .
در ابتدا مصوبات جلسه قبل مطرح و هر کدام از مجریان مصوبه ، توضیحات خود را ارائه دادند. در ادامه با توجه به دستور جلسه جناب آقای دکتر نورالهی ، ضمن بیان اقدامات انجام شده در خصوص تشکیل کانون سلامت محله، پیام گزاران سلامت ، شیوع چاقی پیرو آن افزایش بار بیماری های مزمن در بین کارکنان و همچنین ساعات فعالیت بازرسان بهداشت محیط جهت نظارت و مشارکت با سایر ادارات در مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان گزارشی ارائه نمودند.
در ادامه سایر مدعوین گزارشات خود را ارائه نمودند و در انتها جناب آقای مهندس خطیبی ضمن جمع بندی مطالب ، با تاکید بر حضور کلیه روسای ادارات در جلسات کارگروه و پیگیری مصوبات جلسه را خاتمه دادند.
|
|
|
|
نظر