• تاریخ انتشار : 1395/03/05 - 09:25
  • بازدید : 402
  • تعداد بازدید : 53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

بالغ بر بیست و هفت هزار دانش آموزتحت فلورایدتراپی رایگان قرار گرفتند

مرحله دوم طرح فلوراید تراپی در مدارس شهرستان قرچک از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شد و در تاریخ 29/2/95 تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی تحت فلوراید تراپی قرار گرفتند.

بالغ بر بیست و هفت هزار دانش آموزتحت فلورایدتراپی رایگان قرار گرفتند                         

 روابط عمومی شبکه بهداشت  و درمان شهرستان قرچک:مرحله دوم طرح فلوراید تراپی در مدارس شهرستان قرچک از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شد و در تاریخ 29/2/95 تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی تحت فلوراید تراپی قرار گرفتند.

گفتنی است در حین انجام این طرح که توسط رابطین سلامت صورت گرفت دکتر خسروی کارشناس مسئول واحد دهان و دندان با حضور در اکثر مدارس شهرستان بر انجام صحیح و دقیق این امر نظارت داشتند.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 32238
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن