روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
بالغ بر بیست و هفت هزار دانش آموزتحت فلورایدتراپی رایگان قرار گرفتند
مرحله دوم طرح فلوراید تراپی در مدارس شهرستان قرچک از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شد و در تاریخ 29/2/95 تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی تحت فلوراید تراپی قرار گرفتند.
بالغ بر بیست و هفت هزار دانش آموزتحت فلورایدتراپی رایگان قرار گرفتند
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:مرحله دوم طرح فلوراید تراپی در مدارس شهرستان قرچک از ابتدای اردیبهشت ماه شروع شد و در تاریخ 29/2/95 تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی تحت فلوراید تراپی قرار گرفتند.
گفتنی است در حین انجام این طرح که توسط رابطین سلامت صورت گرفت دکتر خسروی کارشناس مسئول واحد دهان و دندان با حضور در اکثر مدارس شهرستان بر انجام صحیح و دقیق این امر نظارت داشتند.
نظر