• تاریخ انتشار : 1395/08/26 - 11:27
  • بازدید : 642
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

اولین نشست شورای خیرین در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد

در روز 25/8/95 اولین نشست شورای مشارکت خیرین سلامت در شبکه قرچک به ریاست دکتر لیاقتدارتشکیل شد. این نشست با حضوریونسی رییس اداره خیرین وزارت بهداشت ...

در روز 25/8/95 اولین نشست شورای مشارکت خیرین سلامت در شبکه قرچک به ریاست دکتر لیاقتدارتشکیل شد.

این نشست با حضوریونسی رییس اداره خیرین وزارت بهداشت ،دکتر لیاقتدار سرپرست شبکه ،جمعی از خیرین و سایر اعضا شورا در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.درابتدای این جلسه خانم مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی شبکه گزارش کاملی از روند اقدامات انجام شده در شبکه بهداشت در 2 سال گذشته ارائه نمود.در ادامه دکتر لیاقتدار ضمن خیرمقدم از کمک های انسان دوستانه خیرین تشکر نمود.وی افزود اولویت های فوری شبکه بهداشت که نیازمند کمک های خیرین عزیز است  تکمیل ساخت مرکزخدمات جامع سلامت زیباشهر،تجهیز پایگاههای اورژانس 115 وهمچنین ساخت مرکز خدمات جامع سلامت قشلاق داوود آباد می باشد.ایشان تاکید کرد که با کمک های خیرین تا پایان سال جاری تکمیل ساخت مرکز خدمات جامع زیباشهر و همچنین تجهیزپایگاههای اورژانش 115 را داشته باشیم.گفتنی است خانم یونسی هدف از تشکیل این نشست ها را طراحی ساختار منسجم در سطح دانشگاه شهید دانست وی تاکید کرد که  برای توسعه بخش سلامت تک تک افراد جامعه می بایست درگیر شوند و برای اینکه کمک های خیرین هدفمند باشد نیازمند این است که بخش سلامت اولویت های موردنیاز کمک خود را بررسی کنند.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 38920
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن