• تاریخ انتشار : 1399/08/11 - 12:57
  • بازدید : 361
  • تعداد بازدید : 67
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

برگزاری جلسه جمع بندی پایش گروهی معاونت بهداشت از شبکه بهداشت ودرمان قرچک

برگزاری جلسه جمع بندی پایش گروهی معاونت بهداشت از شبکه بهداشت ودرمان قرچک

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، امروز 11 آبان ماه 99 ، جلسه جمع بندی پایش گروهی معاونت بهداشت دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی از شبکه بهداشت ودرمان قرچک  بصورت غیر حضوری و ویدئو کنفرانس برگزار شد. در طی این جلسه روسای گروه های بهداشت معاونت  ضمن قدردانی از فعالیت های واحدهای متبوع خود در شبکه بهداشت ودرمان قرچک به ارائه توضیحات مبسوط و شرح گزارش پایش های بعمل آمده در 6 ماهه دوم سال 98 و 6 ماهه اول 99 از ستاد و مراکز تابعه شبکه بهداشت و درمان پرداختند. همچنین در این جلسه روند ارتقاء شاخص واحدها بررسی و موارد مورد نیاز به مداخله به مسئولین  واحدهای ستادی یاداوری گردید.

اهم نکات مطرح شده در جلسه :

ارتقاء روندغربالگری مرحله سوم کووید 19 در شبکه بهداشت ودرمان

رعایت مجوز نیروهای طرح تحول و عقد قرارداد با شرکت مربوطه

تقدیر از پایش وزارتی مرکز منتخب خدمات جامع سلامت باقرآباد

تشخیص دقیق و درست بیش از 50 درصد نمونه های ارسالی توسط پزشکان شبکه بهداشت و درمان

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 98165
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن